vrijdag 19 december 2014

Een kerstgroet..

Ondanks vervelende dingen van het afgelopen jaar, zijn er gelukkig altijd dingen om dankbaar voor te zijn. Nieuwe en oude vriendschappen, familie, kansen en doelen die bereikt zijn.
Het einde van het jaar nadert, en ik kijk terug naar wat 2014 mij gebracht heeft.
Het belangrijkste, is mijn mooie Lot, die zich ontwikkeld tot een prachtig mensje. Vrolijk, zorgzaam, grappig, sociaal en slim.
Ik ben trots op mijzelf, dat ik haar kan bieden wat ze nodig heeft.
Ook al zorgt het ziek-zijn ervoor dat ik weinig energie en mobiliteit heb, ik ben de beste moeder die lot zich kan wensen! En dat zo kunnen voelen, maakt me gelukkig :)

Ik wil iedereen die de moeite neemt om mijn blog te lezen (geen idee hoeveel er dat zijn, hihi) fijne feestdagen wensen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten