vrijdag 25 april 2014

Gepimpte bordjes..



In 2010 ben ik getrouwd, en tijdens mijn vrijgezellendag hebben we onder andere een gebaksservies gepimpt.
Ieder kreeg een gebaksbordje en mocht zich daar op uitleven met porceleinverf.
Super leuk idee, ik eet nu nog van die bordjes en denk elke keer terug aan onze trouwdag.

Voor moederdag heb ik een kop en schotel gemaakt voor mijn lieve mams, ze vind de schilderijen van de dikke dame geweldig, dus een poging gedaan om dit op kop en schotel te krijgen, best aardig gelukt toch? Zij was er in ieder geval erg blij mee, ze heeft er nog nooit uit gedronken, dat vind ze zonde.

Onlangs ergerde ik me aan dat ene bordje dat niet beschilderd was, en bedacht dat het leuk zou zijn om lotte's geboortekaartje hierop te schilderen, nouja een deel.
Spullen opgezocht en aan de slag gegaan, een beetje gehaast omdat lotte niet heel lang meer zou slapen, et voila! Een geboortje bordje :)
Ik denk dat ik hem nog wel een keer over ga doen, ben niet heel erg tevreden, maar het idee is leuk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten