zaterdag 26 april 2014

Onze eerste koningsdag!

De eerste koningsdag, niet veel anders dan alle eerdere koninginnendagen.
Oranje shirts en rood-wit-blauwe vlaggetjes, drukke vrijmarkten en oranje tompoucen.
We zijn vanmorgen even naar de vrijmarkt geweest, gewoon even andermans zooi bekijken, heerlijk.
Lot zat lekker op mijn rug in de drager (wrapconversion mei-tai van jumpsac damask in black/red gemaakt door it's a BetsY), en haar handjes kriebelden in mijn nek of aaiden mijn arm.
Heerlijk! Ik weet hoe vervelend het kan zijn om met je kinderwagen door de drukte te moeten, en begreep de gefrustreerde blikken van de kinderwagenduwende ouders, die moeizaam door de drukte heen kwamen.
Er werden wel wat jaloerse blikken geworpen op ons, met lot zo heerlijk tevreden op mijn rug liepen we heel relaxed overal tussendoor.
Met lege handen kwamen we weer thuis, helemaal ontspannen van dat heerlijk knusse draagmomentje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten